No Man's Land brengt warme kleuren

Vinden….

dat is een mooie uitdaging voor Sietske Koene Mode. Met het vinden van mooie collecties lukt het meestal wel goed. Zeker over het aanbod van het komende seizoen zijn we weer super enthousiast, zoveel mooie spullen in de collecties! Je zou je ‘arm’ kopen.
In de komende weken arriveren er een paar keer per week bestelauto’s. Veel spullen worden met hangend vervoer bezorgd. Deze week kwamen er al mooie series binnen van No Man’s Land en Cambio, maar ook van kyra en ko en van Rosner. En er wordt ook gretig van gekocht omdat je het bijna niet kunt laten hangen….

En gevonden worden…

Ik kan er altijd wel om lachen…..  Als nieuwe klanten uit de Zaanstreek ons verbaasd vertellen dat ze nog ‘nooit’ van Sietske Koene Mode hadden gehoord of gelezen. Na 133 jaar zou je toch denken dat de naam Koene wel een beetje gevestigd is.  Want we doen er van alles aan om te laten zien dat we een aparte collectie brengen. Een assortiment dat in de regio mag rekenen op een flinke schare mode-minnende vrouwen.

Vrouwen die van mode houden

Veel vaste klanten komen ook regelmatig langs om even een rondje ‘nieuwe aanwinsten’ te bekijken. Nog even snel na werktijd of zo. Even bijpraten en genieten van een collectie. Kleding die zich onderscheidt door de onverwachte combinaties van merken.  Want daar zit ook een ‘geheim’ van het succes van onze aanpak.

Wij doen het nogal anders….

Wij vinden merken die je niet op elke straathoek vindt. En we doen sowieso geen zaken met merken die niet ronduit staan voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Voor ons is het modevak dagelijks een feest omdat we een heerlijk team hebben. Gezellige en tevreden klanten en leveranciers met wie we meer contact hebben dan alleen maar in het werk. Anno 2019 blijkt dat vaak ‘uniek’ genoemd te worden. En dat zien wij als een compliment aan alle spelers in dit mode-spel. De ontwerpers, de mensen die het maken, de leveranciers, ons team en last but not least onze klanten.

Vinden en gevonden worden lukt alleen maar als mensen zich met elkaar ‘verbinden’.
Ontwerpers, leveranciers, winkeliers en klanten kiezen dus op de één of andere manier voor elkaar. Die keten weet elkaar dus te vinden.  En het plezier dat daar vanuit gaat brengt een mond-tot-mond reclame waar we met Google niet tegenop kunnen.
Natuurlijk spelen we als winkelier ons partijtje ook mee in de ‘zoekmachines’ op het internet. Dat is boeiende kost, maar onze klanten zijn en blijven onze allerbeste ambassadeurs. En dat dat we daar al 133 jaar heel blij mee zijn mag best wel eens uitgesproken worden. Wordt vervolgd.

Recent Posts
https://www.koenemode.nl/italiaanse-sferen-bij-sietske-koene-mode/