Aan de website wordt gewerkt.

Sfeerfoto’s van Collectie voorjaar 2020 volgen

Gebruik onze Whats-app service.

App ons team en bestel of reserveer een item.
0626619218

Hoe werkt de Whats-app service?  Zie je een item op onze site of social media? Stuur een Whats-app berichtje naar een van onze medewerkers op 0626619218 (alleen ‘app’) met je vraag. Je kunt het best even een foto meesturen van het item dat je bedoelt.

We reserveren het graag een paar dagen voor je. Als je niet in de gelegenheid bent om langs te komen willen wij het artikel ook wel per post versturen. Vanaf € 100,- is dat gratis. Retourzendingen zijn voor je eigen rekening.

Maar als je in de buurt komt stap dan even binnen, want de winkel ziet er elke dag mooier uit!! En……onze Italiaanse koffie hoeven we nooit aan te prijzen.

Collectie

Een collectie samenstellen? Dat vraagt inzicht in aanbod en vraag. In die volgorde. Wat wordt de mode voor komend seizoen? En hoe ‘vertalen’ we die naar de wensen van onze klanten? Onze lange ervaring is daarbij een belangrijke basis. Dat verkondigt iedere winkelier natuurlijk graag. Ervaring van 134 jaar modebedrijf telt natuurlijk wel extra mee in dit opzicht. Maar wij ‘sparren’ ook heel graag met de de toppers onder de jonge vakmensen.

Veel klanten weten dat wij al decennia lang in contact staan met (inter)nationaal bekende stylisten. Dat is nog altijd zo. Het modevak is en blijft ontzettend boeiend ook in deze tijd waarin de halve wereld op z’n kop staat onder invloed van internet en one-brand stores die de speciaalzaken niet meer waarderen.

Onze merken doen dat in ieder geval véél beter. Als we een bepaalde maat of kleur niet in voorraad hebben kunnen wij B2B online terecht in de voorraad van het merk. Vandaag besteld? Morgen in huis, even passen en eventueel afspelden….eventueel veranderwerk gratis!!  Persoonlijker kan geen webshop het maken. Samen met die mooie modemerken kan Sietske Koene Mode dat wél.

Sleutelwoord is (en blijft) kwaliteit.  Onlangs gebruikte trendanalist Christine Boland de term ‘Being Human’ om jonge ondernemers  erop te wijzen dat we als consument  graag gezien en geadviseerd willen worden alsof we ‘mensen’ zijn. We hopen dat onze bezoekers iets daarvan in onze aanpak herkennen.

De enthousiaste reactie en brede waardering van onze klanten geven aan dat we vaak al aardig op de juiste koers zitten.