Wij nemen de Corona-regels serieus.

corona logo

Als we allemaal rekening houden met elkaar…dan komt het vast goed!

  • Richtlijnen en voorwaarden:
  • Kom alleen als je geen ziekteverschijnselen hebt om zodoende de verspreiding van het virus zo snel mogelijk het land uit te krijgen.
    En neem maximaal één begeleider mee. Dit geldt écht voor ieder bezoek, dus zowel met als zonder afspraak.
  • Wij hanteren de richtlijnen en adviezen van het RIVM inzake persoonlijk contact.
  • Bij binnenkomst vragen we je de handen te desinfecteren.
  • Koffie serveren wij wel alleen in papieren bekers en houten roerstaafjes.
  • We nemen de voorgeschreven 1,5 meter afstand in acht; hierdoor kunnen wij niet helpen bij het aantrekken van de kleding.
  • Deurknoppen en stangen worden dagelijks meermaals gedesinfecteerd.
  • Bij de kassa hangt een transparant ‘kuch’- scherm.
  • Wij verlangen van u om ook die ‘social distance’ van 1,5 mtr. in acht te nemen.
  • We vragen je om écht maximaal 1 persoon mee te nemen.
  • Betalen bij voorkeur met de pin of credit cards.Samen lukt het ons om veilig te kunnen winkelen.
    Sietske en Dirk, Jolanda, Saskia en Patrice
  • Als er nog vragen zijn gebruik dan onze WhatApp-service.

Als je in de buurt komt stap dan even binnen, want wij doen er alles aan om veilig te kunnen winkelen. En onze Italiaanse koffie is en blijft over-heerlijk!

Collectie

Een collectie samenstellen? Dat vraagt inzicht in aanbod en vraag. In die volgorde. Wat wordt de mode voor komend seizoen? En hoe ‘vertalen’ we die naar de wensen van onze klanten? Onze lange ervaring is daarbij een belangrijke basis. Dat verkondigt iedere winkelier natuurlijk graag. Ervaring van 134 jaar modebedrijf telt natuurlijk wel extra mee in dit opzicht. Maar wij ‘sparren’ ook heel graag met de de toppers onder de jonge vakmensen.

Veel klanten weten dat wij al decennia lang in contact staan met (inter)nationaal bekende stylisten. Dat is nog altijd zo. Het modevak is en blijft ontzettend boeiend ook in deze tijd waarin de halve wereld op z’n kop staat onder invloed van internet en one-brand stores die de speciaalzaken niet meer waarderen.

Onze merken doen dat in ieder geval véél beter. Als we een bepaalde maat of kleur niet in voorraad hebben kunnen wij B2B online terecht in de voorraad van het merk. Vandaag besteld? Morgen in huis, even passen en eventueel afspelden….eventueel veranderwerk gratis!!  Persoonlijker kan geen webshop het maken. Samen met die mooie modemerken kan Sietske Koene Mode dat wél.

Sleutelwoord is (en blijft) kwaliteit.  Onlangs gebruikte trendanalist Christine Boland de term ‘Being Human’ om jonge ondernemers  erop te wijzen dat we als consument  graag gezien en geadviseerd willen worden alsof we ‘mensen’ zijn. We hopen dat onze bezoekers iets daarvan in onze aanpak herkennen.

De enthousiaste reactie en brede waardering van onze klanten geven aan dat we vaak al aardig op de juiste koers zitten.