Collectie damesmode

Een collectie damesmode  samenstellen? Dat vraagt ervaring,  inzicht in aanbod en vraag,  en optimaal contact met onze klanten en onze leveranciers.
Wat wordt de mode voor dit seizoen? En hoe ‘vertalen’ we die naar de wensen van onze klanten?
Onze lange ervaring is daarbij een belangrijke basis. Maar dat verkondigt iedere winkelier natuurlijk graag.
Toch telt ervaring van 136 jaar in het modevak natuurlijk wel extra mee in dit opzicht. Waardevolle uitgangspunten werden door generaties voor ons doorgegeven. Daarnaast ‘sparren’ wij ook heel graag met de de toppers onder de jonge collega’s. En met vakmensen in Retail en bij de ontwerpers. Met No Man’s Land , het Italiaans-Nederlandse modelabel hebben we bijvoorbeeld zo’n bijzonder collegiaal contact.

Veel klanten weten dat wij in contact staan met internationaal bekende stylisten. Dat is nog altijd zo en dat maakt ons vak ook zo leuk.  Bovendien is en blijft het modevak ontzettend boeiend ook in deze tijd waarin de halve wereld op z’n kop staat. Er is natuurlijk veel aanbod via internet. Er zijn ook kledingproducenten die ervoor kiezen om hun collecties zelf rechtstreeks aan consumenten te verkopen via hun eigen mono-brand webshop. Die merken hebben dus eerst de winkeliers ‘gebruikt’ om naamsbekendheid voor hun merk op te bouwen in een fijnmazig en actief winkelbestand in Nederland. En vervolgens gaan ze de concurrentie aan met dezelfde winkeliers die hun merk groot gemaakt hebben.  Van merken die zo met ons omgaan nemen wij zo snel mogelijk afscheid.

Onze merken doen dat in ieder geval ‘anders’! 

Onze leveranciers zien ons als ambassadrices van hun merk. En dan is er dus een gelijkwaardige wederzijdse samenwerking die de consument ook alleen maar ten goede komt. Het zijn de betere merken die hechten aan kwaliteit en aan een persoonlijker omgang met elkaar en het leveren van een persoonlijker service.
Als wij een bepaalde maat of kleur niet in voorraad hebben kunnen wij B2B online terecht in de voorraad van het merk. Vandaag besteld? Binnen een paar dagen in huis, passen en…eventueel veranderwerk gratis!!  
Sleutelwoord is (en blijft) kwaliteit en persoonlijk contact…daar worden we allemaal alleen maar beter van.

Onlangs gebruikte trendanalist Christine Boland de term ‘Being Human’. Ze deed dit ook om jonge ondernemers erop te wijzen dat we als consument  graag gezien en geadviseerd willen worden alsof we ‘mensen’ zijn. We hopen dat onze bezoekers iets daarvan in onze aanpak herkennen.

De enthousiaste reactie en brede waardering van onze klanten geven aan dat we vaak al aardig op de juiste koers zitten.

WhatsApp logo Sietske Koene Mode

Gebruik onze Whats-app service voor vragen over de collectie.
En voor uw veiligheid: lees onze Covidmaatregelen.

0