Mensen die Sietske Koene Mode beter kennen

weten dat wij koopzondagen nooit geopend zijn. Maar de komende twee maandagen vallen heel gunstig. Juist voor de mensen die een paar dagen vrij hebben gaan we die twee dagen nu wél extra open zijn.

Natuurlijk begrijpen wij dat sommige mensen een koopzondag al een beetje ‘normaal’ vinden.
In consumentengedrag verandert heel veel, in het winkellandschap ook. Maar toch zijn koopzondagen voor Sietske Koene Mode geen optie. Niet omdat we onze klanten niet aardig vinden of omdat we niet van ons vak houden of omdat we ‘binnen’ zijn. Nee het raakt aan onze ‘waardewereld’. En daar proberen we secuur mee om te gaan.

Ook dat weten de mensen die ons kennen. Eerlijk zakendoen, mooie kwaliteit leveren, geen producten verkopen waarvan we niet weten waar en door wie en hoe het gemaakt is. Uitstekende service en vooral plezier in het omgaan met de klanten. Waarden die voor ons heel gewoon zijn en die we niet laten vervluchtigen als het Noorderlicht.

Waarden moet je steeds tegen het licht houden

en reken maar dat we dat doen….straks al 133 jaar.

Natuurlijk denken wij ook goed na over alle aspecten waar we als hedendaagse Retailers mee te maken hebben, bovendien zijn we zelf ook consumenten…..
De invloed van online verkopen de zgn. ‘clicks’ waren in 2017 al 22,5 miljard. Die omzet wordt vanzelfsprekend niet besteed in de ‘bricks’, de stenen winkels.
En natuurlijk merkt elke winkel dat in de resultaten. In het online verhaal is de laagste prijs het allerbelangrijkst.
En omdat er nu eenmaal spelers in de markt zijn die altijd onder de minimumprijs artikelen aanbieden gaat het MKB het met ‘clicks’ nooit winnen.

Modeproducenten kunnen zich op termijn niet meer permitteren om geen goede afspraken te maken met de ‘stenen’ winkels terwijl veel onlinekanalen hun eigen regels hanteren….. Juist de teams in de stenen winkels verzorgen een ambassadeurs functie voor de modelabels. Veel online kanalen beginnen nu alweer met stenen winkels. Want een garderobe met kwaliteitsmode samenstellen vanaf een beeldscherm vinden we blijkbaar toch al niet zo aantrekkelijk meer.

Maar door die grote verschuiving naar online zie je dat het winkellandschap in heel Nederland intussen wel ingrijpend veranderd is.
Op zijn zachtst gezegd wordt het er op de meeste plaatsen niet gezelliger op…..

Maar vrijwel iedere dag horen wij mensen zeggen:

“Het wordt steeds leuker in Wormerveer !”

en dat roepen ze niet zomaar.  Een paar jaar geleden hebben we met een paar kwaliteitswinkels het initiatief genomen om van Wormerveer de uitzondering op de regel te maken. Met het initiatief www.indezaanbocht.nl is het ons gelukt om met jonge én bestaande ondernemers het winkelen in Wormerveer tot een feest te maken. Nee geen laagste prijzen festivals gedurende het hele jaar, daarvoor moet je online op zoek. Maar wel een groep van kwaliteitsondernemers met enthousiaste en goed opgeleide teams die van hun vak houden en van service weten!!

Twee maandagen rond Kerst en Nieuwjaar

zijn wij ’s middags present op:

Maandag 24 van 13.00 tot 18.00 uur
Maandag 31 december 13.00 tot 17.00 uur

Namens het Sietske Koene Mode team!We hebben altijd prima koffie van Molinari en we zorgen dat er Glühwein op temperatuur is. De 31e zorgen we voor genoeg oliebollen van Buter……kom proeven dan sluiten we het jaar gezellig af. Mede namens het hele Sietske Koene Team, Jolanda, Patrice, Saskia en Sietske wensen we je gezellige kerstdagen en  heffen we het glas op gezond 2019!!

 

Recent Posts
Kleurrijke beelden van mensen in RwandaRegenkleding bij Sietske Koene Mode Wormerveer